dinsdag 21 december 2010

Stapje vooruit...

Vandaag geen slaperige zoon, maar een opgewekt en druk gezellig samenzijn op je ziekenhuiskamer.
Je draait muziek, doet gek met je zusje en lacht. Je eet je tweede waterijsje vandaag en je geeft aan dat je je nog wel misselijk voelt. Komt het door die lichte stijging in je bloedwaarden? Waren de leukocyten eergisteren kleiner dan 0.05 en gisteren 0.06. Vandaag zijn de 0.08. Als het zo doorgaat dan gaan we de goede kant op en dat is een bericht dat jij wel kon gebruiken. Ik geniet van je optimisme. Je bent er nog lang niet, maar dit is een kleine stap de goed kant op. De verpleegster zei zelfs dat ze je tijdens de kerstdagen naar huis kunnen sturen.
Ik zeg dat je wel moet eten voordat je naar huis kunt. Je neemt de raad ter harte en nu werk je je tweede ijsje weg en nam je zelfs een hapje van mijn broodje...

Ik ben zo blij voor je!

Mama

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve zus, wat een goed nieuws!
    Natuurlijk is dit maar het begin, maar een goed begin..
    Hoop zo dat jullie de Kerstdagen lekker thuis met z'n allen kunnen doorbrengen.
    Ik bid er voor!
    X CoCo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een geweldig nieuws.
    Wat zou dat fijn zijn als jullie de kerst als gezin bij elkaar mogen vieren.

    Ik hoop mee en bid voor jullie.

    dikke kus
    Madeleine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zou geweldig zijn als jullie de kerstdagen samen thuis kunnen zijn

    dikke knuf

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een goed nieuws zeg
    Ik hoop van harte dat jullie samen de kersdagen door kunnen brengen.
    een stapje in de goede richting
    Kus Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen