maandag 27 december 2010

Blijf maar rustig vertrouwen

Nog niet de waarde van 0,20. Maar wel het "kleiner dan" teken eindelijk weg op je bloedwaardelijstje. Hoezee, er zijn neutrofielen gemeten. Het zijn er nog niet veel. Hoewel? Er zullen er ongetwijfeld al duizenden zijn, maar er zijn er nog niet genoeg om naar huis te mogen. Toch is dit weer een klein stapje de goede kant uit. Vandaag waren je neutrofielen dan 0,05. Het is een begin en het geeft aan dat ze toch opkomen. Wat ben ik dankbaar.
Jij bent er nog wat sjaggerijnig over. De waarden zijn nog geen 0,20 en dat moeten ze minimaal twee dagen achter elkaar zijn om naar huis te mogen. Het enige waar jij aan denkt...naar huis gaan. Het kan je niet snel genoeg gaan. Ik zie je vanavond en zal weer een eiwitrijke maaltijd voor je meenemen. Gisteren at je voor het eerst een warme maaltijd in twee weken. Ik had best veel meegenomen, en boven mijn verwachting at je bijna alles op. Ik ben graag bij je, omdat ik zoveel warmte en liefde van je krijg. Je hebt elke dag moeite me los te laten. Je hebt duidelijk heimwee naar huis. Je bent erg emotioneel en wilt naar huis. Er bestaan geen goede medicijnen tegen heimwee. Goed blijven eten en dat beenmerg zijn werk laten doen, namelijk het produceren van bloedcellen, dan komt het vast allemaal goed. Rustig blijven vertrouwen...

Houd je haaks.
Mama

3 opmerkingen:

  1. Hoera! eindelijk wat neutrofielen... stom dat je zo blij kan zijn met iets waar je het bestaan niet van wist , ben heel blij voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve R.,
    Kan me goed voorstellen dat je naar huis wilt, maar jij weet ook dat het nog niet kan. Het risico (op infectie) is nog te groot....
    Ik ben blij, want als je bedenkt dat jouw gehele afweersysteem 3 weken terug platgebombardeerd is en dat aanmaak van neutrofielen zo'n 2-4 weken duurt dan is deze stijging niet slecht.

    Tegen je heimwee bestaat helaas geen enkel medicijn. Ik hoop dat je je lichamelijk weer wat beter voelt en je wat kunt vermaken met het één en ander, des te sneller gaat de tijd.....
    Liefs van een lotgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben ik blij voor jullie dat er een stijging van die neutrofielen is, het is een begin de rest kan nu volgen.
    Ben zo blij voor jullie
    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen