maandag 17 januari 2011

Moessonregenbui

Mijn anders zo ratelende toetsenbord moet vandaag zoeken naar woorden. Zet ik een lange rij van niet te verstane krachttermen neer of slik ik mijn tranen weg en hervind ik mezelf? En hoe vertel ik je straks, wanneer ik je ophaal van school, wat papa en ik al weten? Of is het beter om op mijn knieen te vallen en alles bij God te laten? Of wil ik voor één keer een struisvogel zijn en denken dat de storm vanzelf wel overwaait terwijl ik lekker mijn kop in het zand steek en net doe alsof er niets aan de hand is.

De CT scan laat nog steeds hetzelfde afwijkende beeld zien als de vorige CT scan, is die hele stomme zware BEAM kuur dan voor niets geweest? Heb jij voor niets moeten lijden en moest je dan voor niets zo diep gaan? Ik had je zo graag uit school gehaald met positief nieuws en weer wat plannen met je willen maken. Plannen voor de zomer, plannen voor leuke dingen en nu vraag ik me voor het eerst af in mijn leven of er nog wel een zomer komt en of er nog leuke dingen komen. Natuurlijk besef ik dat een CT scan ook niet alles zegt en dat de aankomende PET scan van maandag meer zal zeggen over de aard van het afwijkende weefsel wat er nog zit. Een PET scan laat immers zien of er nog actief weefsel is, maar desondanks maakt de uitslag van vandaag me verdrietig en stil. Het leven is zo broos.

Vandaag huil ik een moessonregenbui aan tranen om jou en vind ik slechts de kracht om te roepen in krachttermen. %^&*%$#$@$&^*&$%##@@#$$$%%%%(**&&^^ Maak mijn kind beter lieve Heer...alstublieft, ik smeek het U....Please....

Mama

6 opmerkingen:

  1. Lieve, lieve familie,
    Het gebeurd maar zelden, maar nu weet ook ik even niets anders te zeggen dan dat ik met jullie meeleef.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve allemaal,

    tis stil in mij, in ons, hebben en vinden geen woorden voor wat er nu gebeurt.....!!!
    we denken aan jullie en bidden om een betere pet scan....het kaarsje brand....

    liefs norbert en vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve Familie

    weet echt niets te zeggen, wat moet ik ook zeggen. voel mij intens verdrietig.

    liefs,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve lieve zus,

    Ook ik weet niets anders te bedenken dan dat ik het zó erg vind en hier de waterval ook begint te stromen. Wat als....
    Wat moeilijk om dit je eigen kind te moeten vertellen...
    Wij bidden en smeken mee!

    X Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop zo dat de uitslag van de PET-scan wel goede vooruitzichten geeft. Ik denk aan jullie allemaal.

    Heel veel sterkte met het afwachten....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve allemaal,

    Ben er stil van en pink een traantje weg!
    Wat is dit moeilijk voor jullie!

    Wens jullie veel sterkte!
    Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen