zondag 6 maart 2011

Je eigen ding...

Wat een heftig half jaar hebben we er op zitten. Wat geniet ik elke dag van je, nu ik je zie opkrabbelen en wat is het fijn, om op een dag als vandaag, de weldaad en warmte van de zon te voelen...
Ik bewaar alles wat we deelden in mijn hart en koester alle mooie momenten en zelfs onze tranen. Ik verlang meer naar de zomer dan ooit. Ik kijk uit naar een vakantie in mei. De komende zomer ga je liever met je vrienden op vakantie, zei je de afgelopen week. Het is goed zo jongen, jij moet je eigen weg gaan. Een jongen van 18 moet zijn eigen weg gaan.  Als een jongen van 18 ziek is, ernstig ziek is, dan heeft hij zijn moeder nodig, en zijn vader en zusjes. Maar als dezelfde jongen van 18 zich beter voelt dan moet hij de wijde wereld intrekken. Plan je eigen route, lieverd, doe je eigen ding. Houd vast aan het goede en richt voor altijd je blik op de Schepper. Geniet van ieder moment en zie, alles wat je mee moest maken, als een zware les. Een strijd waar je uiteindelijk beter uit zal komen. Zie je kansen en mogelijkheden en grijp ze. Zie wat het leven voor jou in petto heeft, als een voorrecht. Zie iedere dag met verlangen tegemoet en koester je aan alles wat ooit was, wat is en wat zal zijn. Ik koester jou, mijn dappere jongen, voor altijd in mijn hart.

Liefs
Mama

3 opmerkingen:

  1. lieve zus

    liefde is loslaten , loslaten is liefde maar je kind is je kind al worden zo honderd als er wat met ze is heb je het als moeder veel liever zelf.


    fijn dat jullie wat het weer betreft ook de goede kant opgaan , geniet maar volop , het is jullie zo ontzettend gegund!!

    liefs,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee meid, een tijdje geen bericht, goed bericht zullen we maar zeggen. Hopelijk kun je nu weer de daaglijkse routine oppakken. Lijkt me lekker en relaxed voor jou, je jongen en het hele gezin! XxxTrudi

    BeantwoordenVerwijderen